onsdag den 14. september 2011

Ventiler til VVS installationer

Ville lige smide en hurtig artikel om ventiler jeg har brugt til mine nye VVS installationer.
Når man skal installerer VVS er det meget meget praktisk at kunne lukke for vandet forskellige steder uden at skulle lukke for vandet til hele boligen.
Jeg har brugt Broen Arcofix, der er lidt mere anonyme end de gamle Ballofix ventiler.
Arcofix ventilerne er rigtigt gode og lukker for vandet uden nogen problemer. Ifølge alle jeg har snakket med holder de uden problemer meget længere end hele resten af VVS installationen, så jeg regner med at de tjener mig i resten af min levetid.
Til slut vil jeg lige nævne at jeg har købt skridsikre såler til mig og konen, på spændings såler der laver alle former for fodtøj om til pig sko. Så er vi fri for uheld med at falde når det bliver vinter og der er is og sne overalt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar